luni, 13 aprilie 2009

Aiurea? Nu, de fapt nu inteleg nimic.:))

Uite... e soare afara... zboara hai du-te si spune-i, te doare stiu... ea merge, el fuge.... dar cred ca ea te asteapta.Eu, stau, citesc una alta pana cand te vei intoarce, voi invata ceva, timpul este relativ da stiu, nu mai imi spune asta. Nananananaaaaaa, striga dupa ajutor, el o vede, dar ea nu il aude. Alearga pe sarme, se tem sa nu cada... dar stai putin! Acolo e ceva ce se scurge, uite... of e ea... plange... arunca-i o bomboana, e dulce, ii place, o mananca si.... gata. Of soarele arde asa de tare, si luna se stinge asa de usor, iar eu nu stiu ce e cu mine, sunt fericita. Si tie ti-e dor de vremurile alea, si vrei sa le cunosti pe cele care urmeaza, recunoaste, dar totusi... cand voi atinge orizontul?! Fara "dar, probabil, poate" in viata asta! Fa ceva si iesi in evidenta! Mergi pe munte si urla dupa cel pe care il iubesti! Stai si viseaza, e tot ce conteaza... are rima dar nu are importanta... prietenii te accepta asa cum esti tu. Si ce ar fii sa ne raspundem doar cu "da" sau "nu"? Ce faci tu acum? Traiesti, nimic mai mult. Ce o sa faci tu maine? O sa visezi, iar eu acum mananc ciocolata. Tine pasul cu mine, hai te tine?! Te provoc! Dai din cap pe piesa asta? Du-te si inspira paradisul de afara, si da-mi un semn. Ideile se vor juca in jurul nostru, si vor alerga vara pe deal. Poti sa fii acelasi cu marea, cu cerul, chiar si cu pamantul. Cuvintele se pierd in tine, uiti cum e sa vorbesti liber, ti-e dor de fiinta, pleci cu uitarea, te pierzi si... gata! Aminteste-ti cum iubesti, cum simti. In reluare nu doare. Esti indiferent? Deschide-ti ochii mai bine. Eu te-am lasat. Am trecut pe aici doar pentru atat: sa te salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu