luni, 17 august 2009

Where is my mind...?!

Si da, cred ca din nou ajung la aceasi idée, la acelasi feeling, aceasi chestie,treaba sau cum vrei sa o mai numesti tu, oricare, oricine, nu ma intereseaza!!! Ok, deci pur si simplu, fara nici un fel de complicatie sau neintelegere, mie imi este doooor!!!! Si asa de dooooor cum nu mi-a fost niciodata, si vreau copilaria mea inapoi, unde s-a dus si cine mi-a luat zambetul ala de copil pierdut prin lumea asta mare, care pe zi ce trece pare tot mai mica?! Vreau sa imi doresc din nou papusa aia din vitrina, si sa mi-o doresc asa de mult incat sa imi fie ciuda ca Anca o are si eu nu!!! Sa mi-o aduca bunica intr-o zi, sa-mi spuna bunicu, ca e din pensia lui si ca vrea sa fiu cuminte. Da am fost si pentru asta am avut asa de multe lucruri, care acum sunt pierdute pe undeva… nici eu nu stiu pe unde. Poate ca ar trebui sa imi doresc sa descopar lumea asta, sa fac asa de multe, sa incerc sa schimb ce nu imi place, doar pentru simplul fapt ca eu stiu ca pot!!! Da acuma, in momentu asta vreau altceva, pentru ca iar cred ca ma lovesc de criza aia de adolescent care nu stie ce vrea cateodata! Cam enervant, da stiu ca maine dimineata o sa fie altcumva. Adica o sa fiu eu la fel ca in oricare alta zi, din nou vesela. De fapt acuma vreau sa fiu o data mareeee, si sa stiu ca tot ceea ce fac e pentru mine, ca am ajuns acolo, ca sunt mandra de mine pentru toate astea si ca am reusit sa schimb ceva. Of, trebuie sa ma gandesc mai mult la mine, da inocenta asta din interior pe care am impresia ca doar eu o vad ma face sa fiu altcumva uneori, sa imi doresc ca toata lumea sa fie cu un zambet pe fata, sa strige toti in gura mare “everyday is good”!!! Asta chiar am impresia ca e un gand de copil. Oare imi recapat copilaria????? Neaaaah nu cred!!! De fapt daca stau sa ma gandesc mai bine toate astea fac parte din farmecul meu, al vietii mele si nu as avea de ce sa imi doresc inapoi… o simpla perioada de timp. Mint, nu e doar “o simpla perioada de timp”. Gata ma opresc deja scriu cam mult si pe blog.


                                           P.S. mi-e dor de tine dar nu te vreau inapoi!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu